Repsolek 2016-2020 Plan Estrategikoa aurkeztu du: Balioa eta Erresilientzia

Josu Jon Imaz Planaren aurkezpenean.
2016-2020 Plan Estrategikoak Repsolen sendotasuna bermatzen du, baita petrolioaren prezio merkeen testuinguruan balioa sortzeko duen gaitasuna ere.

2012 eta 2016 urteetan egindako planaren helburuak bete ostean erdietsitako konpainiaren tamaina zein profil berriek eta Talisman operazio eraldatzaileak Repsoli aukera eman diote hazkunde horri garrantzia emateko etapa bat hasteko. Horrez gain, energiaren ingurunean dauden aukerei etekina ateratzeko eraginkortasun eta erresilientzia maila altua eskaini diote. Balioa sortzeko helburua lortu ahal izateko, enpresa eraginkortasunean eta eginkizun zerrenda aktiboki kudeatzean jarriko du arreta.

Argi geratu da Repsolek balioa sortzeko gaitasuna duela, eta horrek ahalbidetuko dio garapenak autofinantzatu ahal izatea, zorra murriztea eta akziodunari atxikipen lehiakorra ematen jarraitzea; hain zuzen ere, haren dibidenduen errentagarritasuna Ibex-35 indizeko altuenen artean kokatzen da.

Talisman erostearekin amaitu zen hazkunde-aldiaren ondoren, 2016-2020 Plan Estrategikoan aurreikusi da, plana amaitutakoan eta aurreikusitako jarduketen programa egin ostean, Repsolek ustiapen gordinaren emaitza (Ebitda) bikoiztuko duela CCSri dagokionez, eta 11.500 milioi euroko zenbatekora iritsiko dela.

Planean anbizio handiko eraginkortasun programa bat dago, urtero 2.100 milioi euroko aurrezki eta sinergiak lortzea ahalbidetuko duten jarduketa eta konpromiso zehatzak kontuan hartzen dituena (horietako batzuk jada ezarri dira).

Bideoak (Josu Jon Imaz planaren aurkezpenean), hemen 

Bideoa (2016 – 2020ko Ildo Estrategikoak), hemen.

Bideoa (Repsolen 2016-2020 Plan Estrategikoa), hemen.